halftijds medewerker secretariaat & administratie
contract onbepaalde duur – 50% tewerkstelling onmiddellijke indiensttreding
Functieomschrijving
Van op ons secretariaat te Haren zit je meteen in het hart van onze organisatie: je verzorgt communicatie met cliënten, hun familie en met iedereen die De Ark wil leren kennen. Je beheert de post en de bestellingen, en organiseert de planning van busvervoer en maaltijden. Daarnaast ondersteun je de collega’s op administratief vlak, onder meer voor facturatie, personeelszaken en communicatie.
Competentieprofiel
• Je bent een administratieve krak en kan goed werken met standaard software zoals Office365.
• Je ziet werk en houdt ervan om zaken tot in de puntjes af te werken.
• Je bent klantgericht en verbindend.
• Je kan prioriteiten stellen en behoudt gemakkelijk het overzicht.
• Je hebt een vlotte en professionele communicatiestijl, zowel mondeling als schriftelijk.
• Je bent handig met computers en houdt het hoofd koel bij vragen over Sharepoint, printerinstellingen of netwerksleutels.
• Kennis van het Frans is een pluspunt.
Ons aanbod
• Je komt terecht in een kleinschalige, warme organisatie.
• We bieden je een contract van onbepaalde duur met een verloning conform de barema’s van het VAPH (PC 319.01) op basis van diploma en anciënniteit (max. barema A1 – niveau bachelor).
• Vanaf de leeftijd van 35 jaar geniet je van extra verlofdagen.
• Er is een tussenkomst in het woon-werkverkeer en/of een fietsvergoeding en/of tussenkomst in een abonnement voor het openbaar vervoer.
Interesse?
Stuur dan vandaag nog en ten laatste op 01/03/2024 je CV en motivatiebrief naar sollicitaties@dearkbrussel.be met vermelding ‘medewerker secretariaat’ en je naam. Je kandidatuur wordt vertrouwelijk behandeld. Sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 8 maart, indiensttreding wordt voorzien vanaf 15 april. Voor vragen kan je terecht bij Katrien Van kerkhoven, verantwoordelijke personeelsbeleid, op 0473/50 27 86.